Събития
26.06.2017 18:00 | сподели |
Семинар-уъркшоп „Училище за добри практики: Реклама, PR, Маркетинг“
26 – 30 юни 2017 г.
Корпус 1, зали 212 и 214
Организатори:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“
Със сътрудничеството на Център за професионално и продължаващо обучение
Лектори:
• Йордан Жечев, DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia, Криейтив/Управляващ партньор
• Мария Тодорова, Founder, CEO and CCO Next-DC/co-founder Quotes Magazine, Co-founder and CCO The kontakt
• Дора Стрезова, Danone Dairy, Country Manager Bulgaria, Greece and Cyprus
• Йордан Пискулийски, Експерт управление на качеството
• Марсел Леви, Noble Graphics, Творчески директор
• Мирослава Симова, Pernod Ricard Bulgaria , Управляващ директор
• Калина Петрова, PR студио 8PM, Съосновател и управител
• Гергана Иванова, The Smarts, Управляващ партньор и съосновател
• Калин Колевски, БГ-Мамма , Генерален директор
• Христо Хаджитанев, Творчески продуцент и консултант по медийно програмиране
Модератори:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян
гл. ас. д-р Даниела Кадийска
Участници:
студенти от МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, БП „Реклама“, БП „Маркетинг“, МП „Маркетинг мениджмънт“
26 – 28 юни – корпус 1, зала 214; 29 юни - корпус 1, зала 212; 30 юни – корпус 1, зала 214
5 дни, в които 10 практици ще представят 10 гледни точки към темата „Как рекламните методи и начин на мислене могат да променят подхода ни към бизнеса“. Приложено е детайлно представяне на темите на всеки семинар-уоркшоп.
Участието е само след предварителна регистрация – имейл с три имена и програма, в която се обучава студента, до kpostagian@nbu.bg.
Училище за добри практики: Реклама, PR, Маркетинг е съвместен проект на НБУ и PWC’s Academy.
Програма