Актуално
04.11.2016 12:11 | сподели |
НБУ стартира подготовката на студенти за международното състезание AdVenture
AdVenture е първото паневропейско състезание, което дава възможност на студентите да разберат какво е да работиш в рекламна агенция. Конкурсът е отворен за университети – членове на Edcom, сред които е и НБУ. AdVenture e инициатива на European Institute for commercial communications education (Edcom). От стартирането на конкурса през 2008 година до сега участие са взели над 2000 студенти от 24 държави. НБУ има едно първо място (2013) и едно класиране в челната десетка (2014).
Заданието за тазгодишния фестивал е разработването на комуникационна кампания, посветена на половите стереотипи в реклама. Подробният бриф може да бъде видян тук.
Като член на European Institute for commercial communications education НБУ има право да номинира до 4 екипа в състезанието, като всеки отбор наброява 4 човека, заемащи основни позиции от рекламния бизнес – творчески директор, връзка с клиента, планьор, продуцент.
За целта НБУ в лицето на Департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ организира на 31 октомври 2016 г. семинар, по време на който гл.ас.д-р Даниела Кадийска и гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян представиха условията на конкурса, както и правилата и етапите, през които той протича.
До 10 декември ще бъдат определени екипите, които ще представят нашия университет в международното състезание. В периода 15 декември – 15 март, под ръководството на преподавателите, студентите ще разработят конкретните си стратегии и комуникационни планове, а в периода 15 март – 15 май международно жури ще оцени проектите и ще избере победителите. Наградата за екипа – победител е едноседмично участие в най-големия световен рекламен фестивал – Cannes Lions.
Повече информация за проекта и условията за участие може да получите от гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян, kpostagian@nbu.bg.