facebook

Събития

akademiya_678x410_crop_478b24840a
29.05.2015 10:00
Събития

Академия за онлайн реклама

Аула, корпус 1

 

Организатори:
Нов български университет,
МП Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

 

Лектори:
Мартин Попов, General Manager, Interactive ShareПетър Владимиров, Client Service Director, Interactive ShareМартин Войнов, Head of advertising, Interactive ShareЕмил Олованов, Regional Manager Balkans, CrimtanРумяна Ангелова, Social Media Marketing експерт, Interactive ShareСтела Коен и Таня Алексиева, уеб дизайнери, Interactive Share
Геннадий Воробьов, CEO, Netpeak BG

 

Участници:
Студенти от НБУ (МП Рекламен мениджмънт и визуален брандинг, БП Реклама)


Академията за онлайн реклама ще представи основни принципи и тенденции в съвременната онлайн реклама. Водещи експерти от практиката ще запознаят студентите на НБУ и външни гости с редица казуси от практиката.

 

Програма:

29.05.2015 г.

09:00 – 09:30 Ще е то дигитален маркетинг и каква е ролята на дигиталната агенция?, лектор Мартин Попов, General Manager (Interactive Share)

09:30 – 10:30 Ролята на Акаунт мениджъра в една дигитална агенция. Премиум реклама., лектор Петър Владимиров, Client Service Director (Interactive Share)

10:30 – 10:40 Почивка

10:40 – 12:10 Рекламата в Google и Facebook. Анализ на поведението на потребителите в уеб сайта (Google Analytics), лектор Мартин Войнов, Head of advertising (Interactive Share)

12:10 – 13:10 Обедна почивка

13:10 – 13:50 Динамичен маркетинг и реклама, лектор Емил Олованов, Regional Manager Balkans (Crimtan)

13:50 – 14:50 Ролята на социалните медии в дигиталната комуникация, лектор Румяна Ангелова, Social Media Marketing експерт (Interactive Share)

14:50 – 15:00 Почивка

15:00 – 16:00 Creative визия: процесът в дигиталната агенция или защо логото не е по-голямо?, лектори Стела Коен и Таня Алексиева, уеб дизайнери (Interactive Share)

16:00 – 17:00 SEO на настоящето. Какво е класическа оптимизация за Google и как тя участва в микса на дигиталния маркетинг?, лектор Геннадий Воробьов, CEO (Netpeak BG)


30.05.2015 г.

10:00 – 11:00 Live demo на рекламните платформи на Google и Facebook, Мартин Войнов

11:00 – 12:00 Стратегическо присъствие на бранда в социалните мрежи, Румяна Ангелова

12:00 – 13:00 Обедна почивка

13:00 – 14:00 Представяне на примери за цялостни онлайн кампании, Петър Владимиров

14:00 – 15:00 Технически одит, примери и резултати след имплементирането му, Геннадий Воробьов


29-30 май 2015 г.