Събития
24.04.2025 18:00 | сподели |
Добави в Google календар |
Събития
Copywriting Workshop: Как да влезем в рамките, за да излезем от тях
Корпус 2, зала 110
Организатор:
Департамент „Кино, реклама и шоубизнес“, БП „Реклама“
Лектор:
Александър Славов, Creative Director Digital ID
Модератор:
гл. ас. д-р Боряна Гигова
Участници:
Студенти от БП „Реклама“ и „Връзки с обществеността“
Понякога най-смелите идеи се раждат не въпреки ограниченията, а заради тях. В този уъркшоп ще изследваме как структурата може да отключи креативността, а правилата - да станат основа за оригинални решения. Ще работим с доказани техники на разказване, копирайтинг и концептуално мислене, базирани на моделите на Йонатан Доминиц. С тях ще провокираме мисълта, ще надградим идеите си и ще открием нови гледни точки.