Събития

dsc-0100_678x410_crop_478b24840a
16.12.2019 11:20
Събития

How to convey ideas through visual concepts

Корпус 1, Зала 310

Организатори:
департамент „Информатика“
Юбисофт София

Лектор:
Еди Беннун от Юбисофт София


Какво отличава добрия концепт артист от добрия художник и каква е неговата роля в различните етапи от създаването на една игра, ще разкаже Еди Бенун, Арт директор в Юбисофт София. В своята лекция той ще сподели през какъв път е преминал от класически художник до арт директор и в подробности ще разкрие какви са предизвикателствата в работата на концепт артистите. На базата на своя опит в сферата и гейм дев индустрията, Еди ще сподели пред студентите полезни съвети и уроци за това какво е необходимо за успешната реализация на един артист и какви качества и умения се изисква да развиват у себе си. Защо една картинка е по-силна от хиляда думи и как убедително да внушаваме идеи чрез визуални концепти, можете да научите на 16 декември от 11:20 ч. в зала 310, корпус 1 на НБУ.


Еди Беннун е Арт директор и концепт артист с повече от 15 години опит в гейм индустрията, като през последните 12 години е част от Юбисофт София. По образование Еди е магистър по Анимационна режисура от НАТФИЗ „Кръстю Сарафов“. Следвайки своя път на развитие в областта на класическото изкуство и рисуване, в началото на своята кариера е работил като аниматор и текстурист по разнообразни малки проекти. През първите си години като част от екипа на Юбисофт, Еди е участвал в създаването на игри като CSI, Tom Clancy's Hawx 2, Rayman Raving Rabbids, и Prince of Persia Trilogy HD. От 2009 година, след като студиото натрупва значителен опит и експертиза в разработката на различни жанрове игри и цялото разнообразие от игрови платформи, Еди има възможност да работи като концепт артист за Assassin’s Creed Liberation и Assassin’s Creed Black Flag. Първият голям проект, в който влиза в ролята на Арт директор, е Assassin’s Creed Rogue. Успехът на играта е предпоставка за последвалата му работа по Assassin's Creed Origins като арт директор по мандата на софийското студио, както и за създаването на митологичното DLC на същата игра The Curse of the Pharaohs.