facebook

Събития

1944648_678x410_crop_478b24840a
16.12.2024 09:40
Добави в Google календар
Събития

Лекция „Дигиталните технологии в помощ на маркетолозите за разбиране на потребителските преживявания“

I корпус, зала 304


Организатор:
департамент "Икономика"

Модератор:
доц.д-р Надежда Димова


Лектор:
Ивайло Йоргов

Участници: студенти от БП „Маркетинг“


През последните 10 години е налице отчетлив бум в световен план на интереса към т.нар. потребителско преживяване (customer experience). В рамките на лекцията студентите ще се запознаят с последните тенденции в областта, защо компаниите й обръщат все по-голямо внимание, какво правят за да разберат очакванията и нуждите на потребителите си, и как опитват да създават и управляват потребителското преживяване.

Ивайло Йоргов е един от ръководителите на Accenture Song България, където отговаря за екипите, които осъществяват проектите на компанията – data science, маркетингови изследвания, имплементиране на платформи за измерване на потребителското преживяване, и анализ на текст.

В професионален план, интересите на Ивайло са в областта на потрбителското преживяване и психология. Автор е на книгите "The New Customer Experience Management" и "The Abusive Customer".