Събития
16.12.2024 09:40 | сподели |
Добави в Google календар |
Лекция „Дигиталните технологии в помощ на маркетолозите за разбиране на потребителските преживявания“
I корпус, зала 304
Организатор: департамент "Икономика"
Модератор: доц.д-р Надежда Димова
Лектор: Ивайло Йоргов
Участници: студенти от БП „Маркетинг“
През последните 10 години е налице отчетлив бум в световен план на интереса към т.нар. потребителско преживяване (customer experience). В рамките на лекцията студентите ще се запознаят с последните тенденции в областта, защо компаниите й обръщат все по-голямо внимание, какво правят за да разберат очакванията и нуждите на потребителите си, и как опитват да създават и управляват потребителското преживяване.
Ивайло Йоргов е един от ръководителите на Accenture Song България, където отговаря за екипите, които осъществяват проектите на компанията – data science, маркетингови изследвания, имплементиране на платформи за измерване на потребителското преживяване, и анализ на текст.
В професионален план, интересите на Ивайло са в областта на потрбителското преживяване и психология. Автор е на книгите "The New Customer Experience Management" и "The Abusive Customer".