Събития
28.01.2022 13:00 | сподели |
Общоуниверситетски семинар „Слово и образ в мисленето на дигиталните поколения“
Виждане, чуване и разбиране в съвременния свят.
Онлайн
Организатори:
гл. ас. д-р Владимир Димитров, зам.-ректор по учебната дейност“,
проф. Мони Алмалех, д.н.
Лектор:
доц. д-р Албена Павлова
Модератори:
гл. ас. д-р Владимир Димитров,
проф. Мони Алмалех, д.н.
Участници:
преподаватели от различни департаменти дискутират аспекти на проблема „четене с разбиране“
В доклада ще бъдат разгледани теорията и тенденциите във възприемането на информацията, в частност особеностите на възприемането ѝ от новите поколения, и как трябва да бъде променено общуването с тези поколения по време на обучение. Ще бъдат представени характеристиките на всяко едно от дигиталните поколения, мотивацията, отношението към образованието/обучението и ролята на преподавателя за преодоляване на различията.
Ключови думи: типове възприемане на информацията, комуникация, x, y, z и алфа поколение, образование
Албена Павлова е доктор на СУ и доцент към департамент „Администрация и управление“ на Нов български университет, член на Група Цвят България. Интересите й са в областта на комуникациите (с акцент върху визуалните), рекламата, символиката, психологията, културните идентичности и др. Автор е на монографиите „Секс, еротика, реклама“ и „Реклама, публичен брандинг, нормативна уредба“, както и на редица статии, между които: „Недооценената реклама“, „За морала и етиката в рекламата“, „Свободата и сексуалността в рекламите на цигари“, „Имидж, репутация, бранд“, „Публично отговорната реклама“, „Цветовата символика в рекламите на храни“, „Текст и контекст в рекламата“, „Синьото – изборът на публичната администрация“, „Българската мечта - поглед през рекламите“, „Комуникиране на сигурността“ „Рекламата по време на COVID пандемия“ и др.