facebook

Събития

kurs-brand-management_678x410_crop_478b24840a
01.10.2020 18:30
Събития

Онлайн курс „Бранд мениджмънт“

В онлайн обучителната платформа на Училище за професионално и продължаващо обучение при НБУ


Организатор:
Училище за професионално и продължаващо обучение (УППО)


Лектор:
гл. ас. д-р Димитър Трендафилов


Лекторът - гл. ас. д-р Димитър Трендафилов е преподавател в НБУ в областта на развитието на търговските марки, създаването на стойност на съвременните пазари и особеностите на комерсиалната комуникация. От есента на 2015 г. д-р Димитър Трендафилов е главен асистент и програмен консултант на бакалавърската програма „Маркетинг“ и магистърската програма „Маркетинг мениджмънт“ към департамент „Икономика“ в НБУ, а от април 2018 г. е заместник-ректор по международната дейност на НБУ.

Курсът е насочен към тези, които искат да разберат какво е търговска марка (бранд), как се изгражда  и развива, какви условия и фактори помагат на едни марки да се отличат от конкуренцията за сметка на други и др. ценни знания и практики по интересната тема за управление на марки или „бранд мениджмънт“.

Брандове като Apple, Adidas, Facebook, Armani, BMW, Heineken и много други доминират редица продуктови категории и определят дневния ред откъм стоки, услуги, потребителски изживявания, комуникации и тенденции в търсенето.

Всичко това повдига въпроси, на които курсът отговаря в сбит и ясен вид и формат  чрез:  конкретен лекционен материал, отделно изнесени казуси от практиката, описващи и анализиращи успеха или неуспеха при конкретни марки от света и България, видео-разяснителни лекции и дискусии в реално време.

 

Ползите за курсистите се изразяват накратко в:

  • Запознаване с принципите на създаване и успешно съществуване на брандовете;
  • Създаване на умения за управление на конкурентоспособността на марката и цялостно портфолио от марки;
  • Предотвратяване на грешки при изграждането и развитието на брандове;
  • Обогатяване на знанията за стратегическите възможности за развитие на марката;
  • Подобряване на уменията за създаване на успешна комуникационна програма в полза на бранда;
  • Формиране на култура за правилно управление на интелектуалната собственост;
  • Запознаване с добри практики от страната и чужбина

Платено онлайн събитие!
Такса за участие: 240 лв.

 

Задължителна предварителна регистрация в:
Училище за професионално и продължаващо обучение към НБУ
корпус 2, офис 208
Нов български университет
ул. „Монтевидео“ № 21, гр. София
☎️ 02/ 811 0110 (бутон 6)