facebook

Събития

116166487-2051980444932438-8991918686932889938-o-9975_678x410_crop_478b24840a
01.02.2021 18:30
Събития

Онлайн курс „Бранд мениджмънт“

Обучителната платформа на УППО


Организатор:
Училище за професионално и продължаващо обучение (УППО)

Лектор:
гл. ас. д-р Димитър Трендафилов

Ползите за курсистите се изразяват накратко в:

  • Запознаване с принципите на създаване и успешно съществуване на брандовете;
  • Създаване на умения за управление на конкурентоспособността на марката и цялостно портфолио от марки;
  • Предотвратяване на грешки при изграждането и развитието на брандове;
  • Обогатяване на знанията за стратегическите възможности за развитие на марката;
  • Подобряване на уменията за създаване на успешна комуникационна програма в полза на бранда;
  • Формиране на култура за правилно управление на интелектуалната собственост;
  • Запознаване с добри практики от страната и чужбина.


Лектор: гл. ас. д-р Димитър Трендафилов - преподавател в НБУ и експерт с над десет годишен специализиран изследователски и консултантски опит.

Насочен е към тези, които искат да разберат какво е търговска марка (бранд), как се изгражда и развива, какви условия и фактори помагат на едни марки да се отличат от конкуренцията за сметка на други, както и към тези, които намират темата за управление на марки или 'бранд мениджмънт' за интересна.

 

Брандове като Apple, Adidas, Facebook, Armani, BMW, Heineken и много други доминират редица продуктови категории и определят дневния ред откъм стоки, услуги, потребителски изживявания, комуникации и тенденции в търсенето.

 

Всичко това повдига въпроси, на които курсът отговаря в сбит и ясен вид и формат чрез: конкретен лекционен материал, отделно изнесени казуси от практиката, описващи и анализиращи успеха или неуспеха при конкретни марки от света и България, видео-разяснителни лекции и дискусии в реално време.

 

Учебното съдържание в курса има за цел да обхване както историческата перспектива, така и необходимостта и същността на създаването на търговски марки, да изложи конкретния набор от инструменти за тяхното развитие и да опише възможните стратегии за географско развитие, изграждане на портфолио и създаване на бранд разширения.

  •  Курсът е с продължителност 30 учебни часа, гъвкаво разпределени в удобно време за курсистите.
  •  Всички участници ще получат Сертификат от Нов български университет.
  •  Курсът ще стартира на 5 декември 2020 г. от 18:30 ч.

 

Курсът е платен.

Учебна такса: 240 лв

Записалите се курсисти получават онлайн достъп до онлайн обучителната платформа на УППО – LLL.nbu.bg след регистрация.

Задължителна предварителна регистрация в:
Училище за професионално и продължаващо обучение в НБУ
корпус 2, офис 208
Нов български университет
ул. "Монтевидео" № 21, гр. София
02/ 811 0110 (опция 6)
uppo@nbu.bg