facebook

Събития

brif_678x410_crop_478b24840a
02.06.2025 16:20
Добави в Google календар
Събития

От бриф до идея - как рамките раждат творчество

Зала 111, корпус 2

Организатор: 
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“

Лектори:

Любомира Петкова - Директор обслужване на клиенти
Георги Николов - Творчески директор и автор
Рекламна агенция „A-Team“

Модератори:
доц. д-р Илия Кожухаров
ас. Иван Гинев

Как се ражда силна идея в рамките на конкретен бриф? Лекцията проследява целия творчески процес зад кампанията на SMIRNOFF – от изискванията на клиента до реализирането на запомнящо се послание, в което ограниченията се превръщат в двигател на креативността.

Любомира Петкова е човекът, който доказва, че страстта към рекламата и организираният хаос на клиентските отношения могат да се съчетават с майчинството... и то успешно! С дългогодишен опит в рекламната индустрия, тя е преминала през всички нива на акаунт мениджмънта – от първите брифове до изграждането на цялостни комуникационни стратегии за големи брандове.
Като Client Service Director, Любомира е мостът между творческите идеи и реалните нужди на клиентите – стратег, психолог и пожарникар в едно. Тя ще потопи студентите в реалностите на бранша, ще сподели истински истории от „бойното поле“ и ще покаже как се изграждат дългосрочни партньорства в света на рекламата.

Георги Николов е добър разказвач, който живее едновременно в света на рекламата, киното и литературата. Завършил „Кино и телевизия“ в НБУ, още като студент печели награди с късометражни филми, а днес е творчески директор с над десет години опит в маркетинга.
През деня измисля кампании, които докосват, а вечер – истории, които остават. Автор е на книги, издадени от „Сиела“ и „Scribens“, със стил, който съчетава магичното с човешкото.