facebook

Събития

cocacola_678x410_crop_478b24840a
14.05.2025 14:40
Добави в Google календар
Събития

От идеята до рафта: създаване на интегрирана маркетинг кампания в системата на Coca-Cola в България

Киносалон, Радио-телевизионен център

Организатор: 
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“, БП „Реклама“

Модератор: ас. д-р Иван Христов 

Лектор: 
Йоана Неделчева, Portfolio Development Executive, CCHBC, България

Йоана Неделчева ще запознае присъстващите на семинара с важни аспекти от работата на маркетинговите специалисти. Сесията ще покрие следните въпроси:

  • Защо ролята на маркетинг екипа в компанията клиент е една от най-ключовите?
  • Какво представлява системата на Coca-Cola и как тя се различава от традиционните компании производители?

Как се създава интегрирана маркетинг кампания в тази система с конкретен поглед върху иконичната глобална кампания Share a Coca-Cola?

Йоана Неделчева работи като експерт стратегическо управление на марките с фокус върху марката Coca-Cola. В тази роля участва активно в изграждането на бизнес плана на Coca-Cola HBC България, въвеждането на нови продукти на пазара и имплементирането и проследяването на национални активации. Кариерният път на Йоана започва през 2019 г. в Carlsberg България, където за 5 години тя преминава през различни бранд мениджмънт роли, управлявайки развитието на марки както от локалното, така и от международното портфолио на компанията (бирените брандове „Шуменско“, Carlsberg, Zatecky и сайдера Somersby). Тя е част от компанията от февруари 2025 година.