Събития
14.05.2025 14:40 | сподели |
Добави в Google календар |
От идеята до рафта: създаване на интегрирана маркетинг кампания в системата на Coca-Cola в България
Киносалон, Радио-телевизионен център
Организатор: департамент „Кино, реклама и шоубизнес“, БП „Реклама“
Модератор: ас. д-р Иван Христов
Лектор: Йоана Неделчева, Portfolio Development Executive, CCHBC, България
Йоана Неделчева ще запознае присъстващите на семинара с важни аспекти от работата на маркетинговите специалисти. Сесията ще покрие следните въпроси:
- Защо ролята на маркетинг екипа в компанията клиент е една от най-ключовите?
- Какво представлява системата на Coca-Cola и как тя се различава от традиционните компании производители?
Как се създава интегрирана маркетинг кампания в тази система с конкретен поглед върху иконичната глобална кампания Share a Coca-Cola?
Йоана Неделчева работи като експерт стратегическо управление на марките с фокус върху марката Coca-Cola. В тази роля участва активно в изграждането на бизнес плана на Coca-Cola HBC България, въвеждането на нови продукти на пазара и имплементирането и проследяването на национални активации. Кариерният път на Йоана започва през 2019 г. в Carlsberg България, където за 5 години тя преминава през различни бранд мениджмънт роли, управлявайки развитието на марки както от локалното, така и от международното портфолио на компанията (бирените брандове „Шуменско“, Carlsberg, Zatecky и сайдера Somersby). Тя е част от компанията от февруари 2025 година.