facebook

Събития

18:00

Практически семинар „Практически подходи в дигиталния маркетинг“

Корпус 3, РТЦ, зала 300


Организатор:
департамент „Администрация и управление“

Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Теодора Ризова


Участници:
Студенти от департамент „Администрация и управление“


Уъркшопът е насочен към практическо прилагане на маркетингови стратегии и дигитални инструменти.

Участниците ще имат възможност да разработят собствени мини-кампании, насочени към промотиране на здравословен начин на живот, превенция или здравни услуги.

 Основни акценти в уъркшопа:

- изграждане на маркетингова стратегия за здравна организация или кампания;

- използване на социални мрежи (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn);

-прилагане на дигитални инструменти за анализ на ефективността на кампании;

Уъркшопът ще се проведе в интерактивен формат с работни групи, симулации и презентации, като целта е участниците да придобият практически умения и увереност за реална професионална среда в областта на здравния маркетинг.

Върни се към всички новини