facebook

Събития

banner-postadjiqn_678x410_crop_478b24840a
24.10.2018 18:00
Събития

Представяне на „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“ от гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян

Център за книгата – книжарница, корпус 1

Организатор:
Център за книгата

Водещ:
г-н Николай Тинков, създател на Български маркетинг институт и основател на What-If Studio

Модератор:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян

Участници:
преподаватели и студенти от НБУ, както и гости на университета.

В новата си книга гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян прави преглед на техники, чрез които рекламата може да предизвика по-високи нива на ангажираност от страна на потребителите. Безспорно, в зависимост от пазарите, на които се прилагат, брандовете, за които се отнасят, и медиите, в които се реализират, тези похвати могат да доведат до различни резултати. Но те са и фундамент, на който съвременната реклама може да се опре при планирането на кампании, които имат за цел да осигурят не просто покритие на целевата аудитория, а нейното качествено въвличане в комуникацията потребител – бранд.

По време на представянето изданието се продава с 10% отстъпка.

Кристиян Постаджиян е преподавател по реклама в Нов български университет и автор на магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“. Преподава дисциплините „Медия планиране“, „Интегрирани маркетингови комуникации“, „Международна реклама“, „Визуален мърчандайзинг“, „Медийна реклама“, „Управление на взаимоотношенията с клиентите“ и други. Той е сред основателите на „Рекламна академия“ – уникален образователен формат на НБУ, Българската асоциация на комуникационните агенции и Българската асоциация на рекламодателите. Практическия си опит в областта на рекламата е натрупал като директор „Клиенти“ в рекламна агенция „Адиа“ (представителство на в. Financial Times), както и като управител на консултантска компания „Brand spirit“. Дългогодишен член e на журито на BAAwards и Effie Bulgaria.