facebook

Събития

info-02-05_678x410_crop_478b24840a
02.05.2017 15:30
Събития

Представяне на „Стратегически визии“, „Туроператорска и турагентска дейност“ и „Семиотични изследвания на търговската марка“ – три нови издания на НБУ

Център за книгата - книжарница, корпус 1

Организатор:
Център за книгата

Водещи:
доц. д-р Димитър Панайотов, доц. д-р Ирена Емилова, проф. д-р Кристиан Банков и ас. д-р Владимир Маринов

Участници:
преподаватели и студенти от НБУ

„Стратегически визии : сборник доклади от научно-практическа конференция“ – научен редактор доц. д-р Димитър Панайотов

В сборника са представени проучвания и релации по отношение: теоретико-приложни модели на стратегическото мислене и управление за различните институции, отчитащи факторите, параметрите на организационната и бизнес среда, като се предлагат управленски решения за тяхното ефективно взаимодействие, влияние, необходимите стимули, но и възможни критерии за конкурентоспособност в администрацията, бизнеса и туризма.

„Туроператорска и турагентска дейност“ – автор доц. д-р Ирена Емилова

В учебника е представена въвеждаща информация за туристическите агенции. Специално внимание е обърнато на проектирането на туристически пакети. Направен е задълбочен анализ на икономическите параметри и реализацията на туристическите пътувания. Изяснени са въпросите, свързани с управлението на агентската дейност, добрите практики в туроператорската дейност, транспортната дейност.

„Семиотични изследвания на търговската марка“ – автор гл. ас. д-р Димитър Трендафилов

Основна цел на монографията е да направи достъпни знанията и достиженията в това поле, както за професионалистите в отделните области на маркетинга, така и за по-широката публика в България, интересуваща се от успехите на големите търговски марки, основите на консуматорската култура и особеностите на потребителските модели. Съвсем в духа на научните изследвания от новия век, читателят ще се запознае с богата интердисциплинарна панорама от подходи и изследвания, обхващаща семиотика и културен анализ, социална психология, антропология, социология и маркетинг.

По време на представянето заглавията се продават с 10% отстъпка.