Събития
02.05.2017 15:30 | сподели |
Представяне на „Стратегически визии“, „Туроператорска и турагентска дейност“ и „Семиотични изследвания на търговската марка“ – три нови издания на НБУ
Център за книгата - книжарница, корпус 1
Организатор:
Център за книгата
Водещи:
доц. д-р Димитър Панайотов, доц. д-р Ирена Емилова, проф. д-р Кристиан Банков и ас. д-р Владимир Маринов
Участници:
преподаватели и студенти от НБУ
„Стратегически визии : сборник доклади от научно-практическа конференция“ – научен редактор доц. д-р Димитър Панайотов
В сборника са представени проучвания и релации по отношение: теоретико-приложни модели на стратегическото мислене и управление за различните институции, отчитащи факторите, параметрите на организационната и бизнес среда, като се предлагат управленски решения за тяхното ефективно взаимодействие, влияние, необходимите стимули, но и възможни критерии за конкурентоспособност в администрацията, бизнеса и туризма.
„Туроператорска и турагентска дейност“ – автор доц. д-р Ирена Емилова
В учебника е представена въвеждаща информация за туристическите агенции. Специално внимание е обърнато на проектирането на туристически пакети. Направен е задълбочен анализ на икономическите параметри и реализацията на туристическите пътувания. Изяснени са въпросите, свързани с управлението на агентската дейност, добрите практики в туроператорската дейност, транспортната дейност.
„Семиотични изследвания на търговската марка“ – автор гл. ас. д-р Димитър Трендафилов
Основна цел на монографията е да направи достъпни знанията и достиженията в това поле, както за професионалистите в отделните области на маркетинга, така и за по-широката публика в България, интересуваща се от успехите на големите търговски марки, основите на консуматорската култура и особеностите на потребителските модели. Съвсем в духа на научните изследвания от новия век, читателят ще се запознае с богата интердисциплинарна панорама от подходи и изследвания, обхващаща семиотика и културен анализ, социална психология, антропология, социология и маркетинг.
По време на представянето заглавията се продават с 10% отстъпка.