Събития

dsc-8640-copy_678x410_crop_478b24840a
17.05.2019 18:00
Събития

Публична лекция „#Инфлуенсър Маркетинг“

Галерия УниАрт

Организатори:
Училище за професионално и продължаващо обучение към НБУ

Лектори:
Даниела Ничева / Добромира Маринчева

Участници:
студенти, преподаватели, външни участници

Днес Инфлуенсър Маркетинга е една от най-новите и най-успешните форми на социален маркетинг.
В тази публична лекция - дискусия с Даниела Ничева и Добромира Маринчева ще говорим за основните положения, които са залегнали в успешния #ИнфлуенсърМаркетинг.

Ще ви покажем Реализирани кампании в България.

Ще научите:

  • Как да подберте качествени инфлуенсъри и как да ги разпознаете?

  • Как да провеждате маркетингови кампании, които влияят?

  • Какви показатели да следите?


Съдържание на лекцията:

1. Защо инфлуенсър маркетинг?
•    Световна статистика и тенденции.
•    Актуални примери от света.
•    Реализирани кампании в България.
•    Ключови измерители за отлични резултати.

2. За Инфлуенсърите
•    Кои са те и как да ги подбираме?
•    Водещи практики при изграждане на успешни партньорства.
•    Заплащане на инфлуенсъри.

3. За стратегията и съдържанието
•    За Разказването на истории.
•    За Типовете съдържание.

Даниела Ничева има магистърски степени по Икономика, Инженерство и Мениджмънт. Съчетава богат опит с търговски канали в телеком индустрията като: B2B Partnership Executive, Distribution Channel и Директор за бизнес развитие във Виваком, Самсунг, Макс Телеком със страст към магията на всяка добре разказана история. Даниела отговаря за комуникационните инструменти на марката, тона на гласа, стила и последователността на всички корпоративни презентационни формати.

Добромира Маринчева съчетава опит като Mаркетинг Директор на телекомуникационна компания, ръководеща всички маркетингови функции, включително връзки с обществеността, външни и вътрешни комуникации, разработване и пускане на нови продукти, разширяване на чуждестранните пазари, с богата практика за внедряване на B2B технически и търговски решения в топ 500 бизнес сегмента в България. Някои от нейните проекти са фокусирани върху ребрандиране, препозициониране на съществуващи компании, стартиране на нови продукти - масов пазар b2c и b2b. Надгражда опита и познанията си с MBA от University of Chicago, Booth School of Business.