Събития
07.06.2019 13:00 | сподели |
Публична лекция „Невромаркетинг или как да изследваме ирационалните решения на потребителите“
Публична лекция на проф. Ана Рейес от университета Rey Juan Carlos, Мадрид
Корпус 1, Аула
Организатор:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
Лектор:
проф. Ана Рейес от университета Rey Juan Carlos, Мадрид
Модератор:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян
За първи път в България на отворена лекция в НБУ гостува проф. Ана Рейес от университета Rey Juan Carlos, Мадрид. Събитието ще се проведе на 7 юни, петък, от 13 ч.в Аулата на НБУ.
Темата е Невромаркетинг или как да изследваме ирационалните решения на потребителите.
Професор Рейес е провеждала специфични изследвания в Harvard University (Cambridge), води сертификационен курс по невромаркетинг в USIL (Miami) и онлайн курс по Marketing Intelligence в UC Berkeley (California).
Професор Рейес има повече от 10 години опит консултирайки компании като HBO, Sony, Tommy Mels, El Corte Inglés, Tour de France и Skoda.
Към лекцията ще се присъедини и Хосе Рамон Саура от Google, за да представи няколко техники за извличане на UGC данни в дигиталния маркетинг и маркетинга в социалните медии и как да ги използваме, за да подобрим ефективността на дигиталните маркетингови техники и извличане на инсайти.
Проф. Ана Рейес е гост-лектор по покана на МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ и БП „Реклама“ в департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ на НБУ. Лекцията е отворена за студенти от други програми и външни публики. Модератор на събитието е гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян.