facebook

Събития

communcation_678x410_crop_478b24840a
10.11.2022 09:40
Събития

Публична лекция „Ролята на вътрешните комуникации за ангажиране на служителите в интернационална компания“

Корпус 2, зала 110А


Организатори:
департамент „Медии и комуникация“
Център за кариерно развитие

Лектор:
Мария Попова, Бизнес партньор Комуникации в Байер за България и Румъния

Модератор:
доц. д-р Евелина Христова


Участници:
Студенти, преподаватели и гости на департамент Масови комуникации. Входът е свободен.


Вътрешните комуникации оказват голямо влияние върху начина, по който служителите се ангажират с компанията, за която работят. Целите на вътрешните комуникации трябва да бъдат информиране, влияние и ангажиране. Те са важен инструмент за изграждане на доверие на работното място, подобряване на споделянето на знания, овластяване на служителите и създаване на синергия, която насочва всички към общите цели на компанията. Сред ползите от успешните вътрешни комуникации са ангажираните служители с по-високо доверие към своя работодател, подобрено представяне на марката и готовност за посрещане на кризисни ситуации. Тъй като служителите са основен актив на всяка една компания, комуникациите към и с тях трябва да бъдат сред ключовите стратегически приоритети.

 

Събитието е част от семинар „Знания за ПР практици и журналисти“ на департамент „Масови комуникации“ и си поставя за цел да запознае студентите с професионалисти от практиката в сферата на пъблик рилейшънс и журналистиката.


Мария Попова работи 20 години в сферата на ПР и маркетингови комуникации. Опитът ѝ е придобит при разработването и прилагането на комуникационни стратегии за външни и вътрешни публики на компании и организации в различни сфери на дейност, сред които Procter&Gamble, IBM, VMware, easyJet, Nokia, Fashion Days, MasterCard, Nestle, Lidl, UNICEF. Мария има опит и в сферата на корпоративната социална отговорност и е консултирала компании за проекти за вътрешни комуникации и изграждане на работодателска марка. В началото на кариерата си Мария работи във водещи комуникационни агенции, а от 2018 година насам отговаря за комуникациите на направленията Фармацевтични и Безрецептурни продукти в Байер за Румъния и България, както и за корпоративните комуникации на компанията в България. Следвала е ПР и масови комуникации в НБУ.