Събития
14.10.2024 14:30 | сподели |
Публична лекция „Влиянието на опаковката върху потребителския избор“
Център за книгата, Книжарница
Организатори:
Център за книгата
Департамент „Икономика“
Лектор:
Гл. ас. д-р Росица Накова
Модератор:
доц. д-р Кристиян Постаджиян
Участници:
Преподаватели и студенти от департамент „Икономика“
В днешно време потребителската опаковка е станала неизменна част от нашето ежедневие. Целта на монографията е да изследва влиянието на потребителската опаковка при закупуване на бързооборотните стоки на поколение Z. И да анализира приликите и разликите на потребителския избор между поколенията. Монографията е предназначена за студенти от специалност: „Маркетинг“ и „Мениджмънт на маркетинга“, научни изследователи, практици от областта на маркетинга, както и за всички, които се интересуват от потребителско поведение.
Гл. д-р Росица Накова е преподавател в Нов български университет в департамент „Икономика“. Научните ù интереси са в областта на управление на маркетинга, управление на маркетинговата конкурентоспособност. Росица Накова е специализирала в редица държави като Австрия, Германия, Англия.