Събития
21.02.2017 09:30 | сподели |
Рекламна академия 2017
21-24 февруари 2017 г.
Корпус 1, Аула и зали по график
Организатори:
Нов български университет
МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“
Лектори:
Николай Тинков - Старши Бранд Мениджър Загорка, Загорка
Росен Терзиев - Strategic Director, Saatchi & Saatchi
Васил Кобарелов, Търговски Директор в Девин Атлантик Дивайн
Нора Фезлийска, Мениджър „Пазарни анализи“ в Девин
Кристина Петрова - Client Service Director, Saatchi & Saatchi
Модератор:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян
Участници:
студенти от НБУ (МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, БП „Реклама“)
В периода 21-24 февруари 2017 г. Нов български университет заедно с Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) организират РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ 2017. В рамките на академията през първия ден ще има лекции и презентации на реални казуси от практиката на водещи рекламодатели и агенции.
През втория и третия ден са предвидени уоркшопове отново по реални казуси, като ще има над 15 ментори – представители на агенции и рекламодатели. Четвъртия ден (24 февруари 2017) ще има презентации на студентските проекти, връщане на реална информация по изработените екипни проекти и награди. В събитието се планира да участват над 300 студенти от различни програми и департаменти, като паралелни събития ще се провеждат в Театъра на НБУ, Аулата и още над 15 аудитории и специализирани зали.
График за провеждане на Рекламна академия 2017:
21,24 февруари от 09:00 до 21 часа – Аула НБУ (целодневно)
21 февруари от 16-21 часа - 207,212,213,214 (1 корпус); 301,303,305,307 (2 корпус); 403,404,405,406,407,408,409,410 (2 корпус)
22 февруари от 8-21 часа - 207,212,213,214 (1 корпус); 301,303,305,307 (2 корпус); 403,404,405,406,407,408,409,410 (2 корпус)
23 февруари от 8-21 часа - 207,212,213,214 (1 корпус); 301,303,305,307 (2 корпус); 403,404,405,406,407,408,409,410 (2 корпус)
22 и 23 февруари от 8-21 часа - 308,312,313 (1 корпус)
24 февруари Университетски театър от 8-16 часа
Академията за онлайн реклама ще представи основни принципи и тенденции в съвременната онлайн реклама. Водещи експерти от практиката ще запознаят студентите на НБУ и външни гости с редица казуси от практиката.