Събития
25.11.2016 18:00 | сподели |
Роля на рекламодателите в екипната работа с рекламната агенция
Корпус 1, Аула
Организатори:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“
Водещ:
София Коен, Маркетингов директор „MFG“ (Management Financial Group)
Анна Кираджиева, Старши бранд мениджър „Девин - минерална вода“, „ДЕВИН“
Модератор:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян
гл. ас. д-р Даниела Кадийска
Участници:
студенти от НБУ (МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, БП „Реклама“, БП „Графичен дизайн“)
Бранд мениджъри на водещи рекламодатели в България ще дискутират ролята на рекламодателите при изграждането на ефективна рекламна комуникация. В рамките на семинара ще бъдат представени реално проведени кампании. Ще бъдат обсъдени взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция, принципите за избор на рекламна агенция, начините за проследяване на кампанията от страна на бранд мениджърите.