Семинар „Глобални пазари и маркетингови иновации в автомобилната индустрия“
Корпус 1, зала 310
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Водещи:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Дарян Бойков
Участници:
Студенти от департамент „Администрация и управление“
Семинарът е насочен към разглеждането на стратегиите и тенденциите в глобалния маркетинг на автомобилните компании, които се стремят да изграждат силни международни марки и устойчиви отношения с потребителите.
По време на събитието ще бъдат обсъдени:
-особеностите на глобалните маркетингови стратегии в автомобилния сектор;
- ролята на дигитализацията, електрификацията и устойчивото развитие в брандинга;
- анализ на кампании на водещи производители като Tesla, Toyota, BMW, Mercedes-Benz и BYD;
- влиянието на културните различия върху позиционирането на автомобилните марки;
- новите подходи в комуникацията с потребителите чрез социални мрежи и дигитални платформи.
Акцентът ще бъде поставен върху това как автомобилната индустрия адаптира своите глобални маркетингови практики към локални пазари, както и върху начина, по който иновациите и технологичните тенденции променят традиционните маркетингови модели.
