Събития
19.01.2023 18:30 | сподели |
Събития
Семинар „Изучаването на маркетинга като наука - минало, настояще, бъдеще“
Онлайн
Meeting ID: 833 0024 6747
Passcode: 876207
Организатор:
департамент „Икономика“
Лектор:
проф. д-р Боян Дуранкев
Модератори:
доц. д-р Надежда Димова
доц. д-р Едуард Маринов
гл. ас. д-р Росица Накова
гл. ас. д-р Стефания Темелкова
гл. ас. д-р Димитър Трендафилов
проф. д-р Иван Боевски
Участници:
студенти БП „Маркетинг“ РО, ДО, МП „Маркетинг мениджмънт“ РО, ДО
Проф. д-р Боян Дуранкев е български икономист, специалист по маркетинг и стратегическо планиране.
Боян Дуранкев е автор на повече от 70 статии, студии и книги. Преподавател по маркетинг и маркетингови комуникации в Университета за национално и световно стопанство, и Висшето училище по застраховане и финанси.
Член е на Управителния съвет на Българската асоциация по маркетинг.