facebook

Събития

img-0001_678x410_crop_478b24840a
19.02.2018 18:00
Събития

Семинар „Маркетингът - метод за корпоративна социална отговорност или дейност за реализиране на печеливш бизнес“

Корпус 2, зала 304

Организатор:
департамент „Администрация и управление“

Лекто:
доц. д-р Надя Маринова

Гост-лектор:
доц. д-р Надежда Димова – преподавател НБУ

Участници:
студенти от програмите на департамент „Администрация и управление“

На семинара ще се обърне задълбочено внимание на маркетинга като инструмент за провеждане на корпоративна социална стратегия на съвременните банки и разликите му с традиционния маркетинг. Начините за използване на максималния капацитет от знания и ресурси за управление на маркетинговата дейност чрез създаване на правилен начин за използване на маркетинга.

Фокусът ще се постави върху начините за използване на креативни техники, които да стимулират иновативното мислене на маркетинговия екип.

За студентите е важно да разберат ролята и положителните страни на управлението на маркетинговата дейност, да инициират програми, които да обучават хората как да използват креативни техники за стратегии.