facebook

Събития

nbu-hrana-za-razmisal-martin-cover_678x410_crop_478b24840a
16.01.2025 18:00
Добави в Google календар
Събития

Семинар на тема: "От проблем към решение: Как „Храна за размисъл“ вдъхновява промяната"

Корпус 1, Зала 409

 

Организатор:
Департамент “Кино, реклама и шоубизнес”, БП „Реклама“

 

Лектори:
Мартин Вършев – Head of Strategy в All Channels Group
Екатерина Димитрова UNHCR - съветник "Външни отношения" в Агенцията за бежанците на ООН
Боби Петров - Creative & Strategy Director в All Channels

 

Модератор:
доц. д-р Даниела Кадийска

 

Участници:
Студенти от БП „Реклама“ и Майнър програма „Реклама“

 

 

Събитие има за цел да разкрие как силата на комуникациите и креативността могат да променят нагласи и да вдъхновят съпричастност. Кампанията „Храна за размисъл“ на UNHCR България, реализирана със хсъдействието на All Channels Group, използва уникалния език на храната, за да премине граници и да създаде мостове между различни култури. Чрез съпоставяне на непознати ястия и непознати човешки истории, инициативата показва как преодоляването на предразсъдъци може да промени обществото и да насърчи разбирателство. Това не е просто дискусия за стратегия или кампания, а вдъхновяващ урок по социална отговорност и човечност.

В рамките на събитието студентите ще имат възможност
да:
• Научат как една идея преминава от конкурсно предложение до успешна 360-градусова кампания.
• Навлязат в процеса на задълбочени проучвания, стратегическо планиране и креативно изпълнение.
• Открият как кампаниите могат да постигат не само висока видимост, но и значима социална промяна. Събитието не просто ще представи успешна кампания, а ще вдъхнови бъдещите професионалисти да мислят критично, да намират решения за сложни проблеми и да използват креативността като инструмент за социална промяна. Акцентът върху интегрирането на човешкиистории, културна осъзнатост и креативен подход прави този семинар не просто образователен, но и трансформиращ.

 

Мартин Вършев е завършил бакалавърска програма „Маркетинг“ с майнър „Реклама“ в Нов български университет, където поставя основите на своите знания и умения в комуникациите. Неговата истинска страст е стратегическото мислене, което превръща сложни идеи в ефективни интегрирани кампании, обединяващи различни комуникационни канали и подходи. С опит в работата с престижни клиенти като UNHCR, A1, Mastercard, OMV, Philips, iute, L'OR, Lindt и много други, Мартин демонстрира как стратегическият подход и иновативното мислене водят до кампании с реално въздействие.


Боби Петров работи в сферата на медиите и комуникациите от почти 15 години. Колкото и да се опитва да бяга от рекламата, тя винаги намира как да си го върне. Така в последните 8 години планира и реализира интегрирани комуникационни стратегии за брандове, които искат да скъсят пътя до своите клиенти по автентичен начин – понякога онлайн, но винаги ефективно. Към момента заема предизвикателната длъжност Creative & Strategy Director на групата, в която ежедневно се опитва да вложи любовта си към простичките, но забележими и работещи творчески решения.