Семинар „Национален брандинг“
Корпус 1, зала 310
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Росица Накова
Участници:
Студенти от департамент „Администрация и управление“
Семинарът е посветен на концепцията за национален брандинг – стратегическия процес, чрез който държавите изграждат и поддържат положителен международен имидж. Темата обединява маркетингови, комуникационни и културни подходи за управление на репутацията на нациите в глобалната среда.
Ще бъдат разгледани:
- основните елементи на националния бранд – идентичност, ценности, културно наследство и икономически потенциал;
- ролята на правителствата, бизнеса и гражданското общество в изграждането на устойчив бранд на държавата;
- примери за успешни стратегии от страни като Япония, Южна Корея, Дания и Обединените арабски емирства;
-влиянието на националния брандинг върху туризма, инвестициите и международните отношения;
- мястото на България в глобалния комуникационен контекст и възможностите за развитие на позитивен образ чрез култура, технологии и иновации.
Акцентът ще бъде поставен върху значението на националния бранд като инструмент за икономическо развитие и международна конкурентоспособност, както и върху начина, по който страните се позиционират стратегически в глобалната „пазарна“ среда на репутации и идентичности.
