facebook

Събития

pexels-mikael-blomkvist-6476260_678x410_crop_478b24840a
25.11.2024 14:40
Добави в Google календар
Събития

Семинар „Основи на маркетинговото убеждение”

Корпус 1, Зала 310

 

Организатор: 
Департамент „Администрация и управление“

 

Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Дарян Бойков
д-р. Мариета Гоцева

 

Участници: 
Студенти от  Департамент „Администрация и управление“

 

 

Участниците в семинара ще придобият знания за основите на междуличностната комуникация и нейното значение за ефективното изпълнение на маркетинговите задачи. Ще бъдат представени и разгледани примери от реалния свят, както и различни маркетингови практики, прилагани в различни компании. Студентите ще се запознаят с ключови термини като реципрочност, недостиг, авторитет и последователност.