facebook

Събития

img-0001_678x410_crop_478b24840a
05.12.2016 16:20
Събития

Семинар „Предварителна селекция и номинации на студентски проекти за международен конкурс AdVenture“

Галерия УниАрт

Организатори:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
БП „Реклама“
МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“

Водещи:
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян
гл. ас. д-р Даниела Кадийска

Участници:
студенти от НБУ - БП „Реклама“ и МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“


AdVenture е първото паневропейско състезание, което дава възможност на студентите да разберат какво е да работиш в рекламна агенция. Конкурсът е отворен за университети – членове на Edcom, сред които е и НБУ. AdVenture e инициатива на European Institute for commercial communications education (Edcom). От стартирането на конкурса през 2008 година до сега участие са взели над 2000 студенти от 24 държави. НБУ има едно първо място (2013) и едно класиране в челната десетка (2014).

По време на семинарът ще бъдат представени студентските проекти за тазгодишното издание на конкурса AdVenturе, посветен на студентски работи по конкретен бриф. Казусът е подаден от Международната асоциация на комуникационните агенции. След преглед на разработените комуникационни платформи ще бъдат номинирани 4-те екипа, които ще имат възможността да представят и защитят проектите пред авторитетно международно жури, както и да се борят за голямата награда - една седмица на рекламния фестивал в Кан!