facebook

Събития

bp_678x410_crop_478b24840a
03.12.2018 13:00
Събития

Семинар „Селекция на студентски проекти за участие в международен конкурс AdVenture“ 

Корпус 1, зала 413

Организатори:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
БП „Реклама“

Водещи:
гл. ас. д-р Даниела Кадийска
гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян

Участници:
студенти от НБУ, БП „Реклама“

АdVenture е първото паневропейско състезание, което дава възможност на студентите да разберат какво е да работиш в рекламна агенция. Конкурсът е отворен за университети – членове на Edcom, сред които е и НБУ. AdVenture e инициатива на European Institute for commercial communications education (Edcom). От стартирането на конкурса през 2008 г. до сега участие са взели над 2000 студенти от 24 държави. НБУ има едно първо място (2013) и едно класиране в челната десетка (2014).

Студентите имат възможност да работят по реален проект, на реален рекламодател под менторството на своите преподаватели. Казусът е подаден от Международната асоциация на комуникационните агенции, които ежегодно организират конкурса "AdVenture", посветен на студентски работи по конкретен бриф. Тази година клиент е Let Toys Be Toys.

По време на събитието ще бъдат номинирани най-добрите проекти за конкурса, които ще имат възможността да представят и защитят разработките си пред авторитетно международно жури, както и да се борят за голямата награда - една седмица на рекламния фестивал в Кан!