Събития
05.12.2022 18:00 | сподели |
Семинар „Тенденции в прилагането на дигитални инструменти в международния маркетинг“
Корпус 2, зала 110
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
гл. ас. Ваня Хаджиева
Участници:
студенти от департамент „Администрация и управление“
На семинара ще се обърне задълбочено внимание на маркетинга като инструмент за достигане до таргет аудиторията, която е потенциално най-заинтересована от конкретни продукти.
Фокусът ще се постави върху използването на креативни начини за сегментиране на пазар и възможностите на дигиталните технологии.
За студентите е важно да разберат ролята и положителните страни на управлението на маркетинговата дейност, да инициират успешни маркетингови кампании, да задържат клиенти и да създават трайни бизнес взаимоотношения с тях. Всичко това ще бъде разгледано в контекста на рисковете в туризма, следствие от икономическа, политическа или хуманитарна криза. Студентите ще разберат, че е възможно да се управлява риска чрез дигитални решения.