Събития
14.03.2022 16:20 | сподели |
Семинар „Тенденции в управлението на маркетинговата дейност и съвременни аспекти“
Онлайн и Корпус 1, Зала 409
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. Надежда Димова
Участници:
студенти от департамент „Администрация и управление“ и от департамент „Икономика“
По време на семинара ще се обърне задълбочено внимание на новите възможности за управление и развитие на маркетинговата дейност в условия на икономическа криза.
Акцент в обсъжданията ще бъде дигитализацията и предизвикателствата за бизнеса, както и възможностите, които маркетинга предоставя за привличане на клиенти по различни канали. Ще се обсъдят основните маркетингови инструменти, които ще играят ключова роля за позиционирането на продукти и услуги на пазара.
За студентите е важно да се запознаят с различни казуси, ролята и положителните страни на класическите маркетингови практики, но и да бъдат провокирани да познават и най-вече да имплементират онлайн маркетингови инструменти.