facebook

Събития

14:40

Семинар „TikTok като глобален маркетингов инструмент“

Корпус 1, зала 310


Организатор:
департамент „Администрация и управление“


Водещи:
доц. д-р Надя Маринова
гл. ас. д-р Ваня Хаджиева

Участници:
студенти от департамент „Администрация и управление“

Семинарът е насочен към изследване на ролята на TikTok като глобална маркетингова платформа, която променя начина, по който брандовете комуникират със своите аудитории.

 

Ще бъдат разгледани теми като:

- алгоритмите и динамиката на съдържанието в TikTok;

- възможностите за органично и платено позициониране на брандове;

- успешни международни кампании и примери от практиката;

- влиянието на микроинфлуенсърите и „user-generated“ съдържанието;

- етични и правни аспекти при използването на платформата в маркетинга.

 

Акцентът ще бъде поставен върху глобалното въздействие на TikTok върху потребителското поведение, както и върху начините, по които компаниите могат да използват платформата стратегически за изграждане на имидж и продажби.

Върни се към всички новини