Събития
15.05.2023 14:40 | сподели |
Семинар „Убеждението в маркетинга”
Корпус 2, зала 110
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Водещи:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Надежда Димова
Участници:
студенти от департамент „Администрация и управление“
По време на семинара ще се обърне внимание на основите на убеждението в междучовешката комуникация. Основните философски аспекти – етос, патос и логос, както и модерните интерпретации за убеждението – реципрочност, липса, социално доказателство, авторитет, последователност и харесване.
Ще се обърне внимание на маркетингови практики и често използвани манипулации на съзнанието, за привличане на вниманието към определени продукти и услуги – като фрейминг, Бадер-Майнхоф феномен, Вербатим ефект, закотвяне, загуба на аверзия и т.н.
На присъстващите ще бъдат представени примери и практики на известните световни компании, от които ще могат да получат информация за сравнение между различни компании.