facebook

Събития

pexels-alleksana-4113685_678x410_crop_478b24840a
18.12.2020 11:00
Събития

Семинар „Знания за ПР практици и журналисти” - Коледната магия с Кока-Кола

Онлайн

Организатор:
департамент „Медии и комуникация“

Лектор:
Николета Свещарска

Модератор:
проф. д-р Десислава Бошнакова


Участници:
студенти и преподаватели от департамент „Медии и комуникация“ и департамент „Кино, реклама и шоубизнес“

Брандът и добрият белобрад старец имат близо 90-годишна история заедно. За първи път образът на Дядо Коледа, нарисуван от художника Хадън Съндблом, се появява в реклама на Coca‑Cola през 1931 г. във вестник Saturday Evening Post, САЩ. Рекламната кампания, която веднага набира популярност, се появява сезон след сезон, всяка година подсилвайки плътния цялостен облик на Дядо Коледа. Този образ става полкова популярен, че компанията поръчва на Съндблом да нарисува над 40 оригинални маслени картини с Дядо Коледа. Очарователните творби на Съндблом с Дядо Коледа образуват трайна емоционална връзка едновременно с няколко поколения, като в същото време обвързват образа на белобрадия старец и коледните празници с бранда. Не след дълго „Дядо Коледа на Coca‑Cola“ се превръща в стандартната версия на добрия старец, който сбъдва желания по Коледа, познат във всяко кътче на света.

Разбира се, Дядо Коледа не е измислен от Coca‑Cola, но заедно със Съндблом марката създава и развива образа, с който хората в цял свят го разпознават. Coca‑Cola и Дядо Коледа продължават да бъдат свързвани с коледните празници, въплъщавайки непоклатимите символи на щастие и надежда, предавани от поколение на поколение.

Николета Свещарска е част от HR екипа на Кока-Кола Хеленик в България. Занимава се с развитието на вдъхновяващата работодателска марка у нас и  с изграждането на култура и  ангажираност в организацията.

Част е от екипа на компанията повече от 15 години, като за това време е работила в областта на бранд PR, корпоративната социална отговорност, вътрешни комуникации, връзки с медиите и корпоративни комуникации.