facebook

Събития

kkranev_678x410_crop_478b24840a
04.11.2015 16:20
Събития

Събитие ли е доброто събитие?

Публична лекция в рамките на семинар „Знания за ПР практици и журналисти“

Корпус 1, 409 аудитория „Проф. Васил Стоилов“

Организатор:
департамент „Масови комуникации“

Водещ:
Костадин Крантев

Модератор:
гл. ас. д-р Евелина Христова

Участници:
студенти и преподаватели от департамент „Масови комуникации“

Костадин Крантев заема длъжността Head of PR в New Moment New Ideas Company. Завършва висшето си образование със специалност „Журналистика“ от Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“ през 2009 г. Работи като журналист и външен автор в редица печатни и електронни медии, сред които investor.bg и dnes.bg, „7 дни спорт“, bTV и др. Става част от екипа New Moment като PR Manager в средата на 2011 г. след пет години практика в областта на политическия PR и връзките с медиите.


От началото на 2015 г. отговаря за PR отдела на рекламната агенция, чиито клиенти са компании като Microsoft, Xerox, Pernod Ricard Bulgaria, Molson Coors, Vivacom, Danone, Toyota и др. Доказателство за успешната работа на екипа и специализацията в областта на Brand PR и комуникации са двете първи места от последното издание на PR Приз в категориите „PR проект на продукт или услуга“ и „Корпоративна PR кампания“.

 

New Moment New Ideas Company (NMNI) София е комуникационна агенция в България, София. Агенцията е специализирана в реклама, но извършва PR дейност, организация на събития, промоции и интерактивна реклама.

Сред известните кампании на агенцията са тези за влизането на България в НАТО, „Любо“ и „Супер Любо“ за БТК и БТК ADSL, „Да спасим мъжа“, „Още четири бири“ и „Да си ги върнем у дома“ за Каменица, както и редица кампании за Нова телевизия, риалити шоуто Биг Брадър, Върховният комисариат за бежанците на ООН, Jameson Golden Blend и др.


Клиенти на NMNI София са VIVACOM, Moolson Coors, Danone България, Toyota Balkans, ПОК Доверие, Pernot Richard, Microsoft и др. Агенцията е основана през 1992 г. като филиал на Bates и Saatchi & Saatchi. След 2002 г. агенцията работи като независима компания със собствен бранд – New Moment New Ideas Company. След успешно партньорство с Danone България, агенцията стана филиал на брандовете на Young & Rubicam.

Снимка: http://bdvo.org/