Събития
13.10.2015 16:20 | сподели |
Успешните маркетинг техники – представяне на корпоративната социална отговорност „Шофиране = Отговорност“, разработена от международната компания Перно Рикар, в изпълнение на ангажимента си към Световната здравна организация
Междудепартаментен семинар: Успешните маркетинг техники
Университетски театър
Организатори:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
департамент „Икономика“
Модератори:
проф. д-р Людмил Христов, Ръководител на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“,
гл. ас. д-р Стефания Темелкова, програмен консултант БП „Маркетинг“ ДО
Участници:
Перно Рикар – Гергана Панайотова, Corporate Social Responsibility Leader,
гости участници във филма и подкрепящи кампанията - Александър Сано, Силвия Пектова - актриса и целия актьорски състав на филма
Семинарът ще представи практиката на международната компания Перно Рикар пред студенти и потенциални кандидат-студенти в НБУ, като акцентира на връзката обучение и бизнес практика с представянето на реално разработена, одобрена и реализираща се КСО програма на такава авторитетна компания като Перно Рикар.
В рамките на семинара ще бъде представен Късометражен игрален филм „Шофиране = Отговорност“, който е част и атрактивен акцент на програмата.
Основен пункт в програмата е достигането на програмата до учениците в 12-те класове, по този повод на семинара в НБУ ще бъдат поканени ученици от 12 клас от 164 испанска езикова гимназия „Мигел де Сервантес“.
Сътрудничеството между департаментите в НБУ и бизнеса е един от начините да предложим на настоящите си студенти съвременно и практическо ориентирано образование и да покажем на бъдещите си студенти, че Нов български университет предлага модерно академично образование.