facebook

Събития

dsc04579-copy_678x410_crop_478b24840a
14.05.2019 16:20
Събития

Уъркшоп „Experiential Marketing – как да ангажираме потребителите чрез преживявания, свързани с марката.“

Корпус 1, Зала 310

Организатори:
БП „Реклама“


Водещи:
Геновева Андреева
Теодора Бунчева


Модератор:
гл. ас. д-р Даниела Кадийска

В рамките на уъркошопа ще бъде разгледана темата за experiential marketing. Събитието е разделено на две части, посветени съответно на:

(1) Какво представлява experiential marketing, видове, техники, примери;

(2) Как да интегрираме experiential активациите в цялостни комуникационни кампании.

Геновева Андреева и Теодора Бунчева имат над 15 години опит в големи комуникационни групи за клиенти като P&G, Unilever, Heineken, Vivacom, L’Oreal, Samsung и др. През 2016 г. създават първата специализирана в experiential marketing агенция и са реализирали проекти за Carlsberg Bulgaria, Volkswagen, Trastena, Kaufland, Bulgaria Mall и др.