Събития
25.04.2023 16:20 | сподели |
Workshop Experiential marketing class
Корпус 1, зала 205
Организатор:
департамент „Кино, реклама и шоубизнес”,
БП „Реклама“ и майнър програма „Реклама“
Водещи:
Геновева Андреева, Теодора Бунчева
Модератор:
Гл. ас. д-р Даниела Кадийска
Участници:
студенти от БП „Реклама“, майнър „Реклама“
Уъркшопът ще се фокусира върху experiential marketing - един от най-актуалните подходи в маркетинга. Ще бъдат разгледани основните похвати и тактики, включително интерактивни и атрактивни събития, използване на игри, изкуство, технологии и други креативни подходи. Примери от света и България ще допълнят знанията на студентите за този вид маркетинг, който помага на брандовете да се свържат по-дълбоко с целевата си аудитория и да увеличат продажбите си. В рамките на уъркшопа участниците ще приложат наученото в реални ситуации, за да развият своя собствена стратегия за experiential marketing.
Геновева и Теодора имат дългогодишен стаж в някои от най-големите творчески агенции, като са реализирали BTL и PR проекти за повечето международни и локални клиенти на българския пазар. През 2016 решават да създадат своя агенция, специализирана в experiential marketing, защото вярват, че по-важно за брандовете е какво правят, а не толкова какво казват. 121 Agency работи за някои от най-големите клиенти на пазара като Bosch, Carlsberg България, Devin, Entain, Kaufland България, Yettel и др.