facebook

Новини

tc-infographic_678x410_crop_478b24840a
16.11.2017 15:01
Новини

Бакалавърска и магистърска теза по реклама от НБУ – финалисти за най-добри студентски трудове в Европа

За поредна година студенти по реклама от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ на Нов български университет участват в престижния международен конкурс The edcom Thesis Competition

Международното състезание има за цел да отличи най-добрата бакалавърска и магистърска теза в областта на рекламата сред трудовете на стотици студенти от цяла Европа.

 

Финалисти в състезанието са 8 магистърски тези и 11 бакалавърски тези от общо 49 университета от цяла Европа, които участват в надпреварата.

 

Само 4 университета от Европа са успели да класират студентски работи и в двете категории на конкурса – бакалавърска и магистърска теза. Това са Нов български университет, NHTV Breda University of Applied Sciences, University of Applied Sciences of WKW Wien и University of Bucharest.  

 

За финалист от НБУ е отличена бакалавърската теза на Марина Маринова от бакалавърска програма „Реклама“ с работата си „Изследване на тенденциите при продуктовото позициониране в музикалните видеоклипове в българската поп музика“. Научен ръководител на тезата е гл. ас. д-р Даниела Кадийска.

 

В категория „най-добра магистърска теза“ е отличена работата на Виолета Кирилова от магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ с тема: „Дигитален живот за старите реклами“. Научен ръководител на тезата е гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян.

 

В следващия кръг работите ще се оценяват от авторитетно международно жури, което следва да обяви най-добрите бакалавърска и магистърска теза до края на февруари 2018 год. Победителите в конкурса ще получат финансова награда от 400 евро, както и възможност трудовете им да бъдат публикувани в един от най-авторитетните световни научни архиви в областта на рекламата – WARC.

 

Подробна информация за конкурса може да видите тук.

 

The edcom Thesis Competition  се организира от Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) с подкрепата на академични партньори от Европа. Програмата на EACA има за цел обмен на добри практики между своите членове, подпомагане в обучението на студенти в областите на търговската комуникация, помощ за академичните лица в областта на корпоративните комуникации, провеждане и участие на преподаватели от областта в международни конференции, достъп на студенти в редица събития от сферата на корпоративните комуникации и т.н.

 

Към момента членове на проекта са университети от Австрия, Белгия, Хърватска, Чехия, Франция, Германия, Италия, Холандия, Норвегия, Португалия, Румъния, Русия, Испания, Швейцария, Турция, Великобритания.

 

С членството в тази престижна организация НБУ стана първият български университет, признат международно като място, в което се обучават специалисти в областта на корпоративните комуникации и в частност рекламата.

 

Ръководител на проекта за НБУ е гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян.


Изображение: eaca-inspire.eu