Новини
26.11.2024 14:40 | сподели |
Четири студентски отбора триумфираха на наградите на Българска асоциация на рекламодателите
Отборите на Нов български университет завоюваха призови позиции на церемонията на деветите годишни награди на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards’24). Престижният форум, който отличава постиженията в областта на рекламата, комуникациите и маркетинга, събра екипи от три водещи университета – НБУ, УНСС и ИУ-Варна.
BAAwards’2024 отправи предизвикателство към студентски отбори в специалности „маркетинг, реклама, комуникации“ от цялата страна! Младите рекламисти и комуникатори трябваше да демонстрират своето ноу-хау, като разработят кампания.
В категория „Нов продукт“, златният медал спечели проекта „Тотааално друга дъвка“ – комуникационна кампания за Colgate Total Gum, създадена от екип с участието на Ванеса Русинова, Йоана Сталянова и Мария Димитрова.
Сребърното отличие беше присъдено на проекта „Наготово. Вкусът на свободното време“, разработен от екип, ръководен от Никола Максимов, в рамките на „Рекламната академия“.
Бронзовият медал беше завоюван с проекта „За да ти е густо, а не гузно“, реализиран от Радина Чехларска, Анжела Василева, Зорница Василева, Елица Тахтакова и Дан Костадинов.
В категория „Корпоративна социална отговорност“, златото отиде при проекта „Дива жажда – водата ни свързва“, създаден от екип с представител Ралица Георгиева, също в рамките на „Рекламната академия“.
Иван Златев и Велимира Симеонова изготвиха визуалната идентичност на деветото издание на BAAwards'24, допринасяйки за професионалния облик на събитието.
Доц. д-р Даниела Кадийска, преподавател в НБУ, беше ментор на два от отличените проекти – „Тотааално друга дъвка“ и „За да ти е густо, а не гузно“, подпомагайки успеха на младите таланти.
Поздравления за изключителното представяне на отборите на НБУ!