facebook

Новини

insp_678x410_crop_478b24840a
25.11.2019 16:15
Новини

Магистърска теза по реклама от НБУ – финалист за най-добър студентски труд в Европа

 

За поредна година студенти по реклама от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ на Нов български университет участваха в престижния международен конкурс The edcom Thesis Competition.

Международното състезание има за цел да отличи най-добрата бакалавърска и магистърска теза в областта на рекламата сред трудовете на стотици студенти от цяла Европа.

До финал в състезанието са допуснати общо 14 магистърски и бакалавърски тези от общо 49 университета от цяла Европа, които участват в надпреварата.

В категория „най-добра магистърска теза“ за финалист е отличена работата на Миалена Халваджийска-Видекова от магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ с тема „Ролята на препоръката от social media инфлуенсъри – неразделна част от бранд комуникациите“. Научен ръководител на тезата е д-р Ваня Бабанин.

В следващия кръг работите ще се оценяват от авторитетно международно жури, което следва да обяви най-добрите бакалавърска и магистърска теза до края на февруари 2020 год. Победителите в конкурса ще получат финансова награда от 400 Евро, както и възможност трудовете им да бъдат публикувани в един от най-авторитетните световни научни архиви в областта на рекламата – WARC.

Подробна информация за конкурса може да видите тук.

The edcom Thesis Competition се организира от Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) с подкрепата на академични партньори от Европа. Програмата на EACA има за цел обмен на добри практики между своите членове, подпомагане в обучението на студенти в областите на търговската комуникация, помощ за академичните лица в областта на корпоративните комуникации, провеждане и участие на преподаватели от областта в международни конференции, достъп на студенти в редица събития от сферата на корпоративните комуникации и т.н.

Към момента членове на проекта са университети от Австрия, Белгия, Хърватска, Чехия, Франция, Германия, Италия, Холандия, Норвегия, Португалия, Румъния, Русия, Испания, Швейцария, Турция, Великобритания.

С членството в тази престижна организация Нов български университет стана първият български университет, признат международно като място, в което се обучават специалисти в областта на корпоративните комуникации и в частност рекламата.

Ръководител на проекта за НБУ е доц. д-р Кристиян Постаджиян.