Новини
19.05.2015 15:21 | сподели |
Маркетинг ШАМПИОНИ
Студентите от Нов български университет от бакалавърска програма "Маркетинг" са победители в Националната олимпиада по маркетинг, която се проведе на 15 май 2015 година в УНСС. В конкуренция с 13 отбора от 7 университета - Мариана Павлова, Йордан Дуков и Теодор Зашев се пребориха със знания, умения, идеи и представяне с останалите претенденти за първото място.
Нов български университет участва с два отбора в на Националната олимпиада по маркетинг. И двата отбора показаха обвързаност на знанията с практическите решения, идеите с ефективност и представянето си професионализъм.
Задачата на отборите беше поставена от реалния бизнес, а именно да разработят маркетинг стратегия за три години за нов продукт – енергийна напитка TAFF. Представените проекти затрудниха журито и то постави блиц въпроси на финалистите от НБУ и УНСС. Студентите на НБУ показаха съобразителност и устойчивост в напрегнати ситуации и със знанията си в пряк дуел победиха отбора на УНСС. Журито на олимпиадата оцени представянето и отговорите на участниците.
Целта на Националната олимпиада по маркетинг е да се повиши интереса на студентите към маркетинга и да се създадат условия за обмен на опит и практически знания и умения сред студентската общност.
Участниците от НБУ:
Екип 1: Мариана Павлова, Теодор Зашев, Йордан Дуков – 8-и сем. БП "Маркетинг"
Екип 2: Анна Томова, Анна Димитрова, Илиян Димитров – 6-и сем. БП "Маркетинг:
Ръководители на екипите:
гл. ас. д-р Стефания Темелкова
доц. д-р Надежда Димова