Новини
08.04.2022 16:52 | сподели |
НБУ обра наградите за студентско творчество на конкурса BAAwards’21-22
На 06.04.2022 г. се проведе церемония по връчването на 7-те награди на БАР за изключителни постижения в маркетинговите комуникации. В конкурса BAAwards’21-22 фокусът беше поставен върху смислените кампании и хората зад тях – тези, които се откроиха във времето на неяснота и ни вдъхновиха да погледнем на новата бизнес среда с предприемчивост и надежда.
И тази година видяхме много качествени и смели заявки в конкурса за студенти, в който се включиха 3 екипа на НБУ, бакалавърска програма „Реклама“ и магистърска „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“. Те не само проявиха инициатива и имаха смелостта да се включат в една оспорвана надпревара, но за пореден път доказаха качеството на образованието в НБУ със спечелени 3 статуетки:
Злато в категорията „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ спечели кампанията „Понякога имаш нужда просто да си кажеш Аре“. Аре е бирен коктейл, представляващ вълнуваща, провокираща и освежаваща комбинация от лека бира и неочаквани плодови вкусове. Проектът е разработен по време на Рекламна академия 2022 г. от екип: Анита Теофилова, Антонина Богославова, Виктория Захариева, Влъдимена Пенчева, Габриела Казанджиева, Даниела Балевска, Екатерина Вълчева, Ирен Христова, Искрена Райкова, Йоана Габровска и Михаела Иванова. Ментори: Христина Вучева (Старши бранд мениджър, Carlsberg Bulgaria), Антон Георгиев (Creative Leader, Havas Group Bulgaria) и Маргарита Едрева (Client Service Director, Ogilvy Sofia).
Среброто, в същата категория, отиде за кампанията „Start with a drip“ за лансиране на нов продукт Nescafe Drip Bag – разтворимо свежо, тренди, младежко кафе в иновативна опаковка удобна за употреба в движение, по всяко време и на всяко място. Екипът разработил проекта са студенти 3-ти курс на бакалавърска програма „Реклама“: Полина Денева, Ния Янева, Валентин Маджаров и Веселина Белобрадова. Техен ментор беше гл. ас. д-р Даниела Кадийска (щатен преподавател в НБУ).
Злато в категорията „Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ спечели кампанията „Спомените имат песен“ за лансиране на пазара на нова музикална платформа RAPANA. Проектът, разработен по време на Рекламна академия 2021 г. (и спечелил и първото място във форма́та) е с екип: Валентин Маджаров, Валя Богословова, Виктор Рачев, Дарина Гайгурова, Милица Атанасова, Нино Маринов, Ния Янева, Павел Минчев, Ружа Маркова и Тереза Иванова. Те работиха под менторството на Марина Тодорова (А1) и Калоян Антонов (Creative Lead, proof.).
Всички победители ще бъдат обявени и в комуникация на Световната федерация на рекламодателите.
НБУ имаше свои представители и в журито – доц. д-р Кристиян Постаджиян (Декан на Бакалавърски факултет) и при връчването на наградите – гл. ас. д-р Даниела Кадийска, и в екипа на водещите на събитието Мария Стоянова.
И като финал, може да кажем, че ако днес BAAwards казват: УСПЕХЪТ, НОВОТО НАЧАЛО СМЕ НИЕ, то аз бих допълнила, че БЪДЕЩЕТО принадлежи на младите. Те са тези, от които можем да черпим енергия и вдъхновение.
Честито на всички победители!
гл. ас. д-р Даниела Кадийска