facebook

Новини

34_678x410_crop_478b24840a 2_678x410_crop_478b24840a 6_678x410_crop_478b24840a 1_678x410_crop_478b24840a 10_678x410_crop_478b24840a 11_678x410_crop_478b24840a 12_678x410_crop_478b24840a 13_678x410_crop_478b24840a 14_678x410_crop_478b24840a 15_678x410_crop_478b24840a 16_678x410_crop_478b24840a 17_678x410_crop_478b24840a 18_678x410_crop_478b24840a 19_678x410_crop_478b24840a 20_678x410_crop_478b24840a 21_678x410_crop_478b24840a 22_678x410_crop_478b24840a 23_678x410_crop_478b24840a 24_678x410_crop_478b24840a 25_678x410_crop_478b24840a 26_678x410_crop_478b24840a 27_678x410_crop_478b24840a 28_678x410_crop_478b24840a 29_678x410_crop_478b24840a 3_678x410_crop_478b24840a 30_678x410_crop_478b24840a 31_678x410_crop_478b24840a 32_678x410_crop_478b24840a 33_678x410_crop_478b24840a 4_678x410_crop_478b24840a 5_678x410_crop_478b24840a 7_678x410_crop_478b24840a 8_678x410_crop_478b24840a 9_678x410_crop_478b24840a
26.06.2019 15:40
Новини

Нов български университет организира Академия за онлайн реклама

За шеста поредна година на 21 и 22 юни в НБУ се проведе Академия за онлайн реклама, по инициатива на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ в лицето на БП „Реклама“ и МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“.

Рекламна академия е проект на Нов български университет в партньорство с една от водещите дигитални агенции в страната – Interactive Share.

Целта на академията е чрез практически казуси и лекции на утвърдени специалисти по дигитален маркетинг да се стимулира развитието на студентите по реклама в тази област.






Сред темите, част от програмата на събитието, бяха: ролята на дигиталната агенция и професиите в областта на дигиталния маркетинг, ролята на акаунта, копирайтъра и графичния дизайн при реализирането на дигитална кампания. Специален фокус беше поставен върху социалните мрежи и Viber като платформи. През втория ден на академията се отличиха и лекциите на Ипси @KittyFromTheCity и Крис Захариев по темата инфлуенсър маркетинг и ролята на добрата видео история.

През втория ден от академията студентите работиха и по реален бизнес казус на Durex.

Организатор и модератор от страна на НБУ беше гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян.