facebook

Новини

zaglavna_678x410_crop_478b24840a
24.02.2025 17:16
Новини

Отбор 9 триумфира в Рекламна академия 2025

Отбор 9 спечели първо място в Рекламна академия 2025. Под ръководството на своите ментори – Стефана Лазарова от Bella Bulgaria, Мартин Димитров от Nitram и Ромина Петкова от guts&brainsDDB, студентите Виктория Григорова, Евелина Георгиева, Екатерина Димчева, Елена Коляшева, Ерика Баталска, Илона Здравкова, Искрена Димитрова, Милена Караколева и Стамен Николов впечатлиха журито със своята иновативност и стратегически подход,разработвайки кампания в сектор Храни.

 

 

 

Рекламна академия 2025 се проведе под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и събра 240 студенти, разпределени в 20 отбора. Между 17 и 21 февруари университетът се превърна във фабрика за идеи, емоции, вълнения и вдъхновения. В рамките само на няколко дни студентите разработваха комуникационни проекти по реални бизнес казуси, които в практиката понякога костват и месеци. С напътствия и ценни съвет през рекламния лабиринт ги преведоха 41 ментори от водещи компании и комуникационни агенции. Форматът включваше лекционна част, практически сесии и работа в екип, а студенти от различни програми на университета разработиха кампании в сектори Телекомуникации, Храни, Бира, Лекарства без рецепта и Търговски вериги.

 

 

Второ място беше присъдено на Отбор 2 - Александра Пламенова Начкова, Александър Георгиев Нинов, Александър Йорданов Тенев, Анна Георгиева Станкова, Васко Кирилов Варенков, Галя Стоянова Стоянова, Диана Владимирова Николова, Димитър Любомиров Георгиев, София Веселинова Моллова, София Ивова Трайкова, а техни ментори по пътя от идеята към кампанията бяха Ангела Ангелова, Vivacom,  Валентин Томов, Noble Graphics и Георги Чурусинов, Brandmark

 

Третото място си поделиха Отбор 8: 

 

 

Отбор 14

 

 

 

Отбор 19.

 

 

Специални награди бяха връчени на няколко отбора за изключителни постижения в различни категории. Отбор 1 беше отличен с наградата на bTV „Добрият пример“ за проект с най-голям потенциал за разгръщане в медийното и публично пространство. Отбор 15 получи награда за опаковка, а отбор 17 – за сегментиране и позициониране. В отделна категория се състезаваха и два алумни отбора, като победител стана Отбор 21.

 

 

Наградите бяха обявени на емоционална церемония в Аудитория 2 на Библиотека „проф. Богдан Богданов“.

 

 

„Всяка емоция учи. Всеки опит учи. През тези дни аз вярвам, че всеки един от вас не научи само едно нещо, а страшно много нови неща. Победители тук няма, защото няма губещи. Има можещи и неможещи. Много се гордея с вас, защото знам, че дадохте всичко от себе си, а това според мен е първото и най-важно правило.“, сподели доц. Кристиян Постаджиян, зам.-ректор по учебната дейност и един от основателите на иновативния формат.

 

„Вие всички притежавате една огромна награда – това е, че сте в Нов български университет. Всички сте добре дошли съвсем скоро да ни заместите на нашите места.“

Свилен Стрезов, маркетинг директор на Teva

 

„Независимо дали тази вечер приключва за вас с награда, самото участие в Рекламна академия е изключително ценно преживяване. Продължавайте да работите със същия хъс и вдъхновение!“

Таня Йорданова, БАКА

 

„Вашите идеи, вашият ентусиазъм, вашата сила, бързина, смелост, за това искрено сме благодарни, че споделихте с нас“

Александра Гълъбова – мениджър „Телевизионни проекти“, BTV Media Group

 

Рекламна академия е съвместен проект на НБУ, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Благодарим на спонсорите – Vivacom, Devin, Оргахим и BELLА.

 

Огромни благодарности на нашите студенти!

Бъдете все така любопитни, вдъхновени и смели!

 

Фотографи: Стилиян Мурджев, Никол Костадинова, Росен Караиванов, Кристина Одони, Донна Мечкуевска (студенти по фотография и видеография)