facebook

Новини

img-8507_678x410_crop_478b24840a img-8505_678x410_crop_478b24840a
11.10.2018 15:06
Новини

Отбор на Нов български университет спечели голямата награда на BAAwards 2018 за студентски проект

На 10 октомври в София се проведе галацеремонията по връчване на годишните награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации „BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“. Това е пето поредно издание на конкурса, организиран от Българската асоциация на рекламодателите.

От създаването си през 2014 г., BAAWARDS работи за постигане на една цел: развитие на професионализма в маркетинговите комуникации. Той отличава най-добрите отборни и индивидуални постижения – тези, които се превръщат в пример и стимул за работещите в сектора; тези, които дават надежда за успешна професионална реализация в България; тези, които работят за по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която привлича повече инвестиции.

За първа година, освен бизнес наградите, беше учредена и студентска награда. Темата, по която имаха възможност да работят екипи от различни университети от страната бе „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Нов български университет излъчи общо 6 студентски екипа, като 2 от тях стигнаха до финала на конкурса. Големият победител в новоучредената студентска категория е кампанията „URBNICE-BORN REBEL“ на екип: Деница Раднева, Надин Василева, Диан Иванов, Пламена Джангозова. Всички участници са студенти ІІІ година в бакалавърска програма „Реклама“. Консултант на проекта е гл. ас. д-р Даниела Кадийска. В изграждането на идентичността на новия бранд екипът работи под менторството на доц. д-р Калина Христова.

„Студентският отбор победител ще бъде представен на всички членове на БАР, които са водещи рекламодатели и работодатели в страната. Ще бъде обявен в комуникационните канали на конкурса, а разработката му ще стане част от ноу-хау на BAAWARDS 2018, което е пример и вдъхновение за цялата професионална общност“, заяви изпълнителният директор на БАР Росен Мисов.

Допълнително, екипът ще има възможност да участва в националния конкурс за Cannes Young Lions, който ще номинира българския участник в най-значимия в света рекламен фестивал – в Кан.

 

Голямата награда в студентската категория не беше единственото участие на НБУ в престижните награди.

За трета поредна година за водещ на галацеремонията на наградите се кани студент от НБУ, отличил се по време на Рекламна академия – уникален за България образователен формат, организиран от Нов български университет, Българска асоциация на рекламодателите и Българска асоциация на комуникационните агенции. В тазгодишното издание това беше Кристияна Милева от магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, член на екипа спечелил първо място на Академията за 2018 г.

НБУ беше представен на събитието и от гл. ас. д-р Кристиян Постаджиян, който беше част от 11-членното жури, оценило 44 заявки – 33 в бизнес категориите и 11 в новоучредената студентска категория. В юбилейната гала вечер – 10 години от създаването на БАР и 5 годишнина на BAAwards, д-р Постаджиян връчи и статуетките в най-оспорваната категория на конкурса - „Активиране на бранд“.

Повече за BAAWARDS може да видите тук.

Церемонията по награждаването можете да проследите във видеото тук.