Новини
29.06.2023 14:35 | сподели |
Отборът на наш студент по реклама спечели конкурсната програма на Roger Hatchuel Student Academy 2023
Илияна Илиева е първият български представител, който успя да се пребори с конкуренцията на 37 студента от 29 държави от цял свят в една от академиите на Cannes Lions School, част от фестивала Cannes Lions 2023, който се проведе от 19 до 23 юни в Кан, Франция.
Отборът на студентката по реклама успя да впечатли журито с творческа концепция за Организацията на обединените нации (ООН) и решаването на проблема с изчезването на човешката раса, заради глобалното затопляне. По брифа Илияна Илиева работи с интернационален екип студенти - от Испания, Ирландия, Румъния, Германия.
Задачата им е да създадат движение от младежи, което да се ангажира с решаване на проблема за унищожаване на живота на планетата, да предприеме действия и да въздейства на други млади хора да поемат инициатива в тази посока.
Инициативата Roger Hatchuel Academy 2023 обединява в себе си и програма за обучение, насочена към изследването на различни аспекти на рекламната индустрия, насърчаване изграждането на взаимоотношения и придобиване на глобална перспектива.
Програмата помага на студентите да изследват различните пътища и творчески пространства, в които биха могли да работят след дипломирането си.
През цялата седмица на фестивала Cannes Lions студентите имаха възможност да отключат по-добро разбиране за творчеството, света и природата на индустрията, чрез лекционни панели, работилници, екипна работа с доказали се в индустрията ментори.
Организатор на българското участие в Академията е Българската асоциация на комуникационните агенции. БАКА е официален и изключителен представител на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions International Festival of Creativity, Eurobest European Advertising Festival, Dubai Lynx Advertising Festival и Spikes Asia Advertising Festival.