Новини
11.06.2025 11:38 | сподели |
Отборът на НБУ с трето място в международното Лятно училище по маркетинг
Отборът на Нов български университет спечели трета награда със своя проект по време на Лятното училище по маркетинг, проведено в НБУ като част от международната научна конференция „Икономиката на XXI век: Икономически иновации и устойчив растеж“.
Двете събития бяха организирани в рамките на Алианса на европейските реформаторски университети ERUA, на който НБУ е пълноправен член. Те предложиха динамична платформа за академичен обмен, иновации и сътрудничество между студенти, преподаватели, изследователи и професионалисти от цяла Европа.
Лятното училище предизвика участниците да работят в многонационални екипи по реален бизнес казус, предоставен от компанията Nestlé. Задачата изискваше стратегическо мислене, креативност и отлични презентационни умения. В рамките на един интензивен ден отборите разработваха и защитаваха своите маркетингови стратегии пред жури от експерти.
След оспорван кръг от презентации, бяха отличени три екипа:
- Първо място спечели отборът на Университета в Мачерата (Италия) за стратегическата последователност, стилното представяне и устойчивия подход към иновациите.
- Второ място бе присъдено на смесен екип от Университета в Мачерата и Университета SWPS (Полша) за силната потребителска ориентация, практичните решения и впечатляващата адаптивност, особено предвид дистанционното участие на един от членовете.
- Трето място зае отборът на Нов български университет, отличен за оригиналния си подход, логическата последователност и умелото съобразяване с актуалните пазарни тенденции.
Лятното училище предостави на студентите възможност да приложат своите знания в реална бизнес среда, да изградят международни контакти и да усетят динамиката на работа в глобален и мултикултурен екип.
Международната научна конференция „Икономиката на XXI век: Икономически иновации и устойчив растеж“, домакинствана от НБУ, утвърди ролята си като активен форум за научен диалог, обмен на изследвания и междуинституционално сътрудничество. Сред основните теми бяха иновациите в икономическата политика, публичните политики в отворени икономики, международната търговия и финанси, както и повишаването на конкурентоспособността в глобален мащаб — всички в духа на визията и мисията на ERUA.