facebook

Новини

74218935-2538919592871142-6018527484222373888-o_678x410_crop_478b24840a 72939217-2538918729537895-3492582820021272576-o_678x410_crop_478b24840a 73144302-2538920469537721-3252911717780291584-o_678x410_crop_478b24840a 73258576-2538919689537799-3960645216318259200-o_678x410_crop_478b24840a 73298078-2538921106204324-7038730032616833024-o_678x410_crop_478b24840a 73482845-2538919982871103-2760071930030587904-o_678x410_crop_478b24840a 73539711-2538920982871003-1148662176949469184-o_678x410_crop_478b24840a 74218603-2538918702871231-685395399401275392-o_678x410_crop_478b24840a 74235556-2538918916204543-9046224912435380224-o_678x410_crop_478b24840a 74325540-2538921489537619-5096534727465107456-o_678x410_crop_478b24840a 74340391-2538920676204367-8692621564920725504-o_678x410_crop_478b24840a 74355915-2538919932871108-3387293169933615104-o_678x410_crop_478b24840a 74388655-2538919299537838-8371641062409633792-o_678x410_crop_478b24840a 74612981-2538919492871152-383053349852807168-o_678x410_crop_478b24840a 74670614-2538919006204534-2905324769043808256-o_678x410_crop_478b24840a 74711316-2538919432871158-572990521807470592-o_678x410_crop_478b24840a 75210285-2538919699537798-7531327558441238528-o_678x410_crop_478b24840a 75293030-2538919542871147-1976301614679457792-o_678x410_crop_478b24840a 76605017-2538919096204525-5043285456641327104-o_678x410_crop_478b24840a
30.10.2019 14:36
Новини

Първо издание на Noble Academy с подкрепата на Cannes Lions

На 25 и 26 октомври 2019 в Университетския театър на НБУ се проведе първата по рода си среща на едни от най-големите авторитети в света на световната реклама – Noble Academy, с подкрепата на Cannes Lions International Festival of Creativity.

 

Медиите анонсираха събитието с думите „Еквивалентът на Оскарите в рекламата идва в София“. В Академията участваха над 100 предварително селектирани млади таланти в областта на рекламата – студенти, представители на агенции и брандове, които в рамките на двата дни участваха в панелите, водени от световно известните лектори. Програмата съдържаше 14 лекции и 4 уоркшопа.

 

 

 

Списъкът на лекторите включваше:

Sam SAUNDERS
CHIEF CREATION OFFICER / METROPOLEX NEW YORK

Maryam AKHUNOVA
CREATIVE DIRECTOR / POSSIBLE MOSCOW

Alessandro SABINI
CHIEF CREATIVE OFFICER / MCCANN WORLDGROUP ITALY / GLOBAL CD NESPRESSO

Razvan CAPANESCU
PARTNER / WINGS CREATIVE LEADERSHIP LAB

Maddy KRAMER
ASSOCIATE CREATIVE DIRECTOR / ANOMALY NY

John PALLANT
CHIEF CREATIVE OFFICER / BROUHAHA

Chiara MANCO
ASSISTANT EDITOR, CASE STUDIES / WARC

Doris DANNER
VICE PRESIDENT / TBWA CENTRAL EASTERN EUROPE, RUSSIA, CAUCASUS, ISRAEL

Steve LATHAM
HEAD OF TALENT & TRAINING / CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY

Praveen VAIDYANATHAN
STRATEGY DIRECTOR AT VICE SCANDINAVIA / VIRTUE NORDIC

Marta ZYCINSKA
VICE PRESIDENT, MARKETING AND COMMUNICATIONS, CEE / MASTERCARD EUROPE

Александър КАЛЧЕВ
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR / DDB PARIS

Eric GROZA
CREATIVE DIRECTOR / TBWA\ MOSCOW

Will GOODHAND
COMMERCIAL DIRECTOR / SYSTEM 1 LONDON

Maksimilian KALLHED
CO-FOUNDER / THE POP UP AGENCY

 

 

Самуил Петков от Noble Graphics и Стийв Лейтъм говориха за ролята на знанието в кариерното развитие и успеха.

Сам Сондърс, Джон Палант, Разван Чапанешку и Правийн Вайдянатан ни въоръжиха с техники за по-ефективно творческо и стратегическо мислене.

Марта Зачинска, Киара Манко, Уил Гудхенд и Ерик Гроза ни подготвиха за предизвикателствата, пред които е изправена индустрията ни с много данни, прозрения и практически примери.

Дорис Данър засегна темата за по-стабилни и здравословни отношения между клиент и агенция, а Мариам Акунова говори за нуждата да създаваме интерактивни истории в дигиталната среда, а не просто да разказваме истории.


Мади Креймър и Александър Калчев споделиха много тайни зад свои известни проекти като легендарната "It's A Tide Ad" кампания, в която Мади е участвала, както и научнофантастичния филм "The Seven Worlds", по който е работил Александър заедно с режисьора Ридли Скот за Henessy.

 

 


Участниците упражниха наученото по време на семинари на тема творческо мислене, стратегия и диджитал, водени от Сам Сондърс, Джон Палант, Максимилиан Калед и Мариам Акунова, в които се работеше по брифове, вдъхновени от истински брандове. Всички участвали получиха официални сертификати.


Нов български университет е официален партньор на събитието. В него участие взеха и студенти от БП Реклама и МП „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“. Организатор от страна на НБУ е доц. д-р Кристиян Постаджиян.

Повече за събитието може да бъде видяно тук

Снимки: Росина Пенчева

Текст: facebook и доц. д-р Кристиян Постаджиян