Новини
26.06.2023 16:20 | сподели |
Първото издание на „Рекламно междучасие“- вдъхновение за десетки ученици от цялата страна
В периода 20-22 юни 2023 НБУ организира за първи път „Рекламно междучасие“ – специален образователен формат за ученици на възраст между 14 и 18 години. Целта на проекта е да вдъхнови и насърчи млади таланти в областта на дизайна, рекламата, комуникациите, ПР, маркетинг и всичко, свързано с екранни изкуства, предприемачество и комуникации. През първия ден лектори от БП Реклама и МП Рекламен мениджмънт и визуален брандинг представиха пред учениците 5 теми, свързани с развитието и съвременните тенденции в маркетинговите комуникации. Лектори в първото издание бяха: Доц. д-р Кристиян Постаджиян, гл. ас. д-р Даниела Кадийска, гл. ас. д-р Боряна Гигова, докторант Иван Христов и Георги Малчев.
През втория ден учениците разработваха практически казус под менторството на алумни от програмите по реклама на НБУ с успешна реализация на различни позиции в сферата на комуникациите, маркетинга, дизайна и бизнеса. Общо 8 ментора вдъхновяваха младите таланти: Антония Андонова, Джулиана Донева, Иван Горанов, Изабела Павлова, Поли Денева, Славея Ковачева, Стелиян Драганов, Клара Илиева.
През третия ден учениците имаха възможност да се запознаят отблизо с работата на Радио-телевизионния център на НБУ, Лабораторията по фотография и Лабораторията по графичен дизайн. Всеки от отборите представи и проектите си от работата с менторите.
В първия сезон на Рекламно междучасие се регистрираха 58 ученици от 25 училища от цялата страна. В самите практики участваха 23 ученици.
Повече за формата може да намерите тук: www.adbreak.bg
Първият сезон на „Рекламно междучасие“ е реализиран с подкрепата на Централен фонд за стратегическо развитие на НБУ. Проектът се развива от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ по инициатива на доц. д-р Кристиян Постаджиян.