Новини
18.02.2016 17:02 | сподели |
Рекламна академия 2016
През м. февруари 2016 г. за трета поредна година НБУ реализира успешно „Рекламна академия“ като образователен формат, в който студенти от различни програми се срещат с водещи практици в областта на рекламните комуникации и създават реален продукт.
Проектът е партньорство между Нов български университет, Българската асоциация на комуникационните агенции и Българската асоциация на рекламодателите.
В събитието бяха регистрирани общо над 340 участници, предимно студенти на НБУ от различни програми.
Със свои лектори и ментори в събитието участваха някои от водещите рекламодатели и комуникационни агенции на пазара, сред които МТел, Загорка, Nestle, Каменица, Белла, TOYOTA, Publicis, DDB, Media.S, Reforma, Standpoint, Kres.
На най-изявените студенти бяха предложени общо над 20 възможности за стаж по време на Рекламна академия 2016.